30 Temmuz 2013 Salı

26 Mayıs Köse kalfa'da Bir Günlük Çadır Kampı

Köse kalfa Tavşanlı'ya yaklaşık 15 km mesafede bir doğa alanı.İlkokulda okul bizi her sene buraya pikniğe getirirdi.Ben de hem yıllardır gitmediğim bu güzel yeri hem tekrar görmek hem yeni aldığım çadırımla ilk kampımı yapmak için heyecanla yola koyuldum. Yaklaşık iki buçuk saat aralıksız yürüyerek ulaştım.Aslında bu kadar beklemiyordum.Yolda buraya benzer kamp yapılabilecek güzel yerler çoktu.Ancak rotamı Köse kalfa olarak belirlediğimden vazgeçmek istemedim.Biraz yoruldum ama gerçekten değdi.Beni üzen tek şey pikniğe gelenlerin o civardaki alanları temiz bırakmayışıydı.O gün gerçekten güzel geçti.Sabaha karşı özellikle çiğ düşmesiyle birlikte hava epey soğudu.Bu civarda kamp yaparken her ne olursa olsun daha tedarikli olmam için güzel bir tecrübe oldu. İlk kampım olması bakımından da önemliydi.




Yürümeye devam...



Yol üstündeki mağaralar...
                                        Tabela göründü:)


                                               
                                                      Köse Kalfa Hazretleri'nin türbesi...

                                                              İlk misafir..:)
                                           
                                                            Çadırımı kurdum..



                                 Dolunay kendini göstermeye başlıyor...

                                       Yemeği yemişken, çay içmeden olmaz tabi :)


                          Ormanın eşsiz güzelliği...




                                          Dönüş zamanı...

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder